יו, מינה~

הפוסט השני. ואני במצב רוח טוב יותר. ^_^"

היום סידרתי את הבלוג המוזר הזה (השם ירחם, כמה זמן לקח לי להבין איך עושים כל דבר!), גיליתי שהוא מתרענן כל שנייה ובגלל זה צריך לשמור כל כמה דקות לפני שהוא ישמיד את הכתוב; עדכנתי את כל השטויות בפרופיל שלי; הכנסתי קישורים; פתחתי שני עמודים, אחד על הספר שאני כותבת כבר שנתיים ומקווה לסיים בקרוב (הגשם של קווין) ואחד על הספר שהתחלתי ואמשיך בעזרת השם לכתוב מתישהו (סאלטן); ועשיתי עוד כמה דברים קטנים ואני מרוצה מאוד מעצמי.

אני אגלה עוד דברים על עריכת הבלוג הזה בהמשך.

אני לא רואה הרבה אנימה לאחרונה, זה מאוד מאכזב, אבל אני לא מוצאת את הזמן. חברה שלי, אן, השאילה לי אתמול מנגה. הווליום השני של Full Moon. אני לא חולת מאהו שוג'ו, ממש לא, אבל זה חמוד. יש בזה הרבה דברים שאני אוהבת ולא אוהבת. אני שונאת, למשל, את התלבושות המתוקות להחליא שהדמויות טורחות לעטות על עצמן, עם מלמלות וחצאיות קצרות יותר מהתחתונים שלהן. אני לא אוהבת שהכל מצועצע וחמוד עד להיחנק. מה שאני כן אוהבת, לדוגמה, היא העלילה. קצת קיטשי, נכון, אבל אני אוהבת קיטש. זו עלילה קלילה וחמודה למדיי והציורים טובים מאוד. אני אקרא את המנגה עד הסוף. אחרי הכל אלה רק חמישה ווליומים, אז למי אכפת?

מנגה שאני אוספת היא Hikaru no Go. יש לה 21 ווליומים ולי יש שבעה. אני מתעדת לקנות את כולם. (:

למען האמת, מחר יש לי מתכונת בלשון, ובזבזתי את כל היום שלי מול המחשב. כלומר, כשאני אומרת "בזבזתי" אני לא מתכוונת שזה דווקא יום מבוזבז. זה יותר במובן של "ביליתי"… עשיתי כמה וכמה דברים חשובים וגם כתבתי מעט. אני מאוד גאה בעצמי כשאני כותבת, ובמיוחד כשאני סותמת חורים בספר, כי ככה אני מתקדמת לעבר הסיום שלו.

אחי אמר לי כרגע שאובאמה נמצאה. מי זו אובאמה…?

אוקיי, חזרתי עם תשובה מוויקיפדיה. ברק אובאמה, והוא אמר שאובאמה ניצח. עכשיו נזכרתי מי זה. XD הממ… למי אכפת?

לסיום הפוסט תמונה של L. כן, גם אני ראיתי דת' נוט וגם אני מתאבלת עליו (ואני מתנצלת אם נתתי למישהו ספויילר, מקווה מאוד שלא!).

L

התמונה נלקחה מאתר DeviantArt, קישור לדף המקור שלה כאן. התמונה הוקטנה לצערי…

סאיונארה, מינה.

2 תגובות to “יו, מינה~”

  1. אני כ"כ אהבתי את L!
    בפרק של הסוף, כשההוא ירה בלייט, ראיתי את הקטע הזה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם רק כדי לנחם את עצמי על מותו של L!
    אני ממש בכיתי כשהוא מת!!!אימי(אמא שלי) עדה!(היא ראתה איתי את הסידרה… איזה אמא מגניבה יש לי אה?).

  2. 1) את פאקינג אשכרה הלכת לפוסט השני בבלוג הזה, שפורסם לפני… הרבה זמן!
    2)אמא שלך ממש מגניבה. *-*
    3) L סגידע, ושילכו לכל הרוחות כל החיקויים~

תגובה