פוסט, בעיקר למען לוּ היקרה לי במאוד מאוד

השעה שמונה. אני פושעת. אני בוגדת במבצע ארבע בבוקר. אני מתעדת להקדיש לפוסט הזה בדיוק שלוש דקות ואז ללכת להתקלח ולישון.

כמה הודעות:

  • הייתי בהארוקון (כנס האנימה האחרון) והיה נפלא. פרטים בפוסט הבא עלינו לטובה.
  • קניתי את ווליום 2 של המנגה "Fruits Basket" (יפנים והאנגלית הקלוקלת שלהם… ) שאני מניחה שכולנו מכירים היטב. סיימתי אותה בשבת והסתובבתי בבית בקריאות "האטורי-סאן" נרגשות.
  • אני רוצה את ווליום 3.
  • ישנתי רוב השבת. זה היה מזוויע.
  • היום קמתי בשלוש לפנות בוקר וגם זה היה נפלא. זה גרם לי סיפוק שכמעט לא ניתן לתיאור.
  • מבצע ארבע בבוקר עוזר מאוד לכתיבה שלי אבל גורם לי לאחר לבית-הספר (אני חורגת מזמני הכתיבה).
  • משום מה זה לא מטריד אותי כמו שזה אמור להטריד.
  • אני בהתלבטות לגבי הירשמות לחוג הטאיקוונדו. פרטים בקרוב.
  • ביום שלישי מתכונת בתרגום. בהצלחה.
  • יש לנו מדפסת חדשה. המחשב של חדר הבנות בתיקון. כרגע אני בחדר הבנים.
  • השעה שמונה ושש דקות ואני כועסת על עצמי משום שאני מושחתת. לכי לישון, סאנה (אני סאנה).

לילה טוב לכולכם, גמדי אבק, באשר אתם.

תגובה